יותר עסקאות מוצלחות הפחתה משמעותית של עלויות הטלמרקטינג
כלי העבודה של החברות הגדולות – טיוב מסד נתוני לקוחות
חסכון מיידי בעלויות השיווק – הגדלת מחזור המכירות

עדכון כתובות ומספרי טלפון – חוסך עליות דיוור ועלויות טלמרקטינג הטלפנים מתקשרים למספרי טלפון נכונים ומעודכנים. ובנוסף ניתן לדרג את הלקוחות כך שהטלמרקטינג שלכם יפנה קודם ללקוחות הטובים היותר. בנוסף לדרוג הלקוחות אנו יכולים למצוא לקוחות פוטנציאלים בעלי פרופיל סוציואקונומי דומה.

בנוסף  לפעילות הטיוב עצמה אנו מציעים שרות מהפכני: פניה ללקוחות באמצעות חייגן אוטומטי המעביר הודעה אישית ללקוח – ומפנה את הלקוחות אל המרכזיה שלכם.  

כללי

אנו מציעים לכם שירות של בדיקת מאגר נתוני הלקוחות שלכם ללא עלות. בסוף הבדיקה תקבלו מאיתנו הצעת מחיר לטיוב מסד הנתונים שלכם הטיוב כולל:

  • מתן "ריטינג" (ניקוד) ללקוחות שלכם כדי שתדעו לאיזה לקוח לפנות קודם
  • מציאת פרופיל הלקוח שלכם – איתור לקוחות פוטנציאלים דומים הן על ידי עצי משפחה והן על ידי אנשים בעלי אותם נתונים דמוגרפים וסוציואקונומים.
  • הוספת מידע מסוג מספרי טלפון קווים וסלולארים עדכניים וכתובות E-mail על מנת שתוכלו לפנות ללקוחות שלכם גם באמצעים שיווק נוספים.
  • טעינת רשימת התפוצה שלכם למערכת למשלוח מסרונים חינם + תמיכה וליווי
  • טעינת רשימת התפוצה שלכם לחייגן כדי ששיחות מלקוחות מעונינים יגיעו אליכם או למוקד הטלמרקטינג שלכם.
  • מתן יעוץ שיווקי בכל הקשור הקשור לניצול מיטבי של הרשומות שלכם.

מהן הפעולות אותן אנו מבצעים על הקבצים שלכם?

  1. הוצאת רשומות ריקות/לא תקינות איחוד האינפורמציה ברשומות כפולות לרשומה אחת המכילה את כל המידע של הלקוח.
  2. איחוד תוכן ותקנון תוכן בשדות בהם מתואר פרופיל הלקוח או תוצאות טלמרקטינג להלן דוגמה לתיקנון תוכן של שדה "סיכום השיחה". פעולת התקנון תאפשר לכם להוציא דו"ח ביצועי טלפנים אמיתי ואיכותי באמצעותו תוכלו להשוות בין העובדים שלכם, ולבדוק את האפקטיביות של הטלמרקטינג שלכם. להלן דוגמה לתקנון השדה "סיכום שיחה":
    • אין מענה
    • סרב להשיב
    • סרב להשיב – ביקש שלא נתקשר
    • ביקש שנחזור אח"כ
    • השיב לשאלון
    • תרם כסף
  3. תקנון שדות (במקום ת"א לכתוב תל אביב-יפו) והוספת מיקוד וקוד חלוקה
  4. ספירה כמה מספרי טלפון נוכל להוסיף לכם, כמה כתובות נוכל לעדכן ואיתור נפטרים.
  5. קביעת פרופיל הלקוח שלכם הערכת "טיב" לקוחות קיימים וכיצד להגיע ללקוחות דומים.
  6. בדיקת תקינות כתובות E-mail ומספרי טלפון קווים וסלולארים. (מחיקת מספרי טלפון ללא מענה/תקולים)

מידע נוסף

אנו יכולים לקרוא את מסד הנתונים שלכם, גם אם הנתונים שלכם מודפסים על נייר, בפורמט "דוס", במסמכי וורד, וגם  אם הם נוצרו בתוכנת חשבשבת או קשרשרת.

דאטה מרקט מידע שיווקי בע"מ מתחייבת בזאת כלפי הלקוח:

  1. לשמור את המאגר במקום מאובטח ושמור – בהתאם להוראות החוק.
  2. לשמור על המידע למנוע אובדן מידע או הגעתו לידי גורמים שאינם עובדי החברה העוסקים ישירות בפרויקט זה.
  3. להגביל את הגישה לפרויקט לעובדי דאטה מרקט מידע שיווקי בע"מ הקשורים ישירות לביצוע הפרויקט וזאת במהלך מסגרת הזמן שהוגדרה לביצוע הפרויקט.
  4. להימנע מלעשות כל שימוש במידע פרט למסגרת הסכם ההתקשרות.
  5. לגרוס/להשמיד את המידע עם תום הפרויקט ולא להשאיר בידי החברה עותק מהמידע.

שיטת החיוב בהצעת המחיר שלנו

אתם מתבקשים לשלם רק עבור נתונים שטייבנו – תוכלו לרכוש רק את הנתונים הרלוונטים לפעילות שלכם

שאלות נפוצות

  • ש. אנו מעבירים את הנתונים לתוכנת CRM חדשה האם תוכלו לתת לכך מענה? ת. יש לנו נסיון בעבודה מול מטמיעי תוכנות CRM בארץ ומחו"ל – במידה והפרוייקט כולל עבודה מול מטמיע CRM אנו מציעים לכך מענה באבן דרך בפרוייקט.
  • ש. אילו פריטי מידע הקובץ לטיוב צריך לכלול? ת. פריט המידע הטוב ביותר לטיוב הינו תעודת זהות/חפ של הלקוח שלכם. אנו יכולים לטייב גם קבצים אחרים, בשיעור ההצלחה נמוך יותר. אתם משלמים רק עבור רשומות שהצלחנו לטייב ולכן לא תפגעו מכך כלכלית.
  • ש. מחיר מכסימום לפעילות: ת.אתם קובעים כמה רשומות מטויבות תרכשו!  תוכלו לשלם במספר תשלומים רב ללא ריבית בכרטיס אשראי.
  • ש. תאריכי לידה: ת. במידה לא סיפקתם לנו מספרי תז, יועברו לכם נתוני שכבת גיל: (צעירים, גילאי ביניים, גיל העמידה ופנסיונרים)

דוגמה לקובץ כרטיסי לקוחות מטוייב לצורך קליטה למערכת CRM חדשה

חלק אי

a

חלק בי

b