נתונים שגויים או לא מדויקים, עולים לארגון הרבה כסף:  דואר חוזר, פנייה כפולה ומשולשת לאותו אדם, פניה לאנשים שנפטרו – בזבזתם כסף והרגזתם את הלקוחות. כאשר מאגר הנתונים של הארגון מעודכן, אתם גם חוסכים בעלויות הטלמרקטינג – כיוון שטלפנים מגיעים ליותר טלפונים תקינים ורלוונטים. וגם תמכרו יותר! כיוון שאנו מגדירים את פרופיל הלקוח שלכם ומדרגים את הלקוחות שלכם בציוני "איכות". אנו מרכזים את מאמצי השיווק בלקוחות ה"טובים" שלכם ובלקוחות פוטנציאלים הדומים להם.

במאמר זה נעסוק בשאלות:

  • למה כל כך הרבה עסקים נמנעים מלטפל בנושא קריטי כמו טיוב נתוני הלקוחות?
  • איך ניתן לעשות זאת בקלות ובזול?

עם הזמן הצטברו אצלך, שמות ופרטים של לקוחות, אנשים שרצו לקבל ממך מידע.  אותם אנשים קונים יכולים להמליץ עליך לקרובי משפחה, שכנים חברים ולרכוש עוד ממך.

לקוח חוזר מספק רווח קבוע לעסק והפניה אליו פשוטה וזולה מאוד. כדי לאתר את הלקוחות הללו יש לטייב ( מהמילה לעשות טוב יותר, לשפר)  את נתוני הלקוחות בעסק שלך, לא מדובר רק בלקוחות בפועל, אלא גם עם כל מי שקיימת קשר עסקי כלשהוא.

בארגונים גדולים שמחזיקים מחלקת IT (מערכות מידע) מנתחים באמצעות תוכנות  BI (בינה עסקית) את הקשר בין נתוני הקונים למוצרים אותם קנו וכך הם יודעים להציע מבצעים/הנחות הטבות מתאימות ללקוחות. עבור ארגונים אלו מידע שגוי גורם להחלטות עסקיות שגויות והפסדי כסף גדולים.

מה קורה בארגון שלך?

לך אין מחלקת IT ודיבורים על מחשוב עושים לך כאב ראש. הכרת יותר מידי אנשים שדיברו בשפה גבוהה, כדי להצדיק את שכרם הגבוה. מצד שני אתה יודע, שהתפתחות המחשוב בשנים האחרונות ועימה העלאת מאגרי מידע גדולים לאינטרנט והתפתחויות טכנולוגיות נוספות. אמורים לאפשר לך לעשות בדיוק מה שהחברות הגדולות עושות: לשכור מחלקת IT משלך, לטייב את מאגר נתוני הלקוחות שלך ולהוציא :

קמפיין שיווקי מנצח – פניה ללקוחות חוזרים ופוטנציאלים בקלות ובזול!

כמה זה עולה, ולמה זה עולה כל כך בזול?

פאבליק IT נותנת לך הצעת מחיר ללא התחיבות מצידך לטיוב מסד הנתונים שלך: אתם שולחים לנו את קבצי הלקוחות שלכם אנחנו מטייבים את המאגר ונותנים לכם הצעת מחיר פשוטה לבחירה באחת משתי אפשרויות הטיוב:

א. רכישת רשומות ב"טיוב פשוט"  – אנו מוסיפים לכרטיסי הלקוח שלכם כתובות מעודכנות מספרי טלפון מעודכנים כתובות למשלוח דיוור ישיר. תמחיר לפי עלות רשומה מטוייבת.

ב. פרוייקט "טיוב מלא" –  כל מה שכלול ב"טיוב פשוט" בתוספת: הוצאת כפולים ניכוי נפטרים, מציאת הפרופיל הסוציואקונומי של הלקוח, מיון ודרוג הלקוחות לצורך טלמרקטינג, העלאת מסד הנתונים של הלקוחות לחייגן אוטומטי כדי לשנות את שיטת החיוב של הטלמרקטינג, האלאת מסד הנתונים של הלקוחות לרשימת תפוצה מסרונים ודואר אלקטרוני ויעוץ מול הטלמרקטינג שלכם ליעול העבודה והפחתה משמעותית של עלויות הטלמרקטינג על ידי מעבר לשיטת חיוב של שיחות נכנסות"

עלות פרוייקט "טיוב מלא" נקבעת לאחר שבדקנו את קבצי המידע שלך ומצאנו מה התועלת בפועל שנוכל להביא לכם.